Nie oglądać się wstecz....

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Ktoś mnie zagadnął ostatnio z pytaniem, dlaczego już nie nagrywam filmików na yt. Może to wydawać sie dziwne, ale na jakiś czas postanowiłem zawiesić taką działalność, a skupić się na tym, co mnie otacza. Oczywiście internet jest ważną przestrzenią i wiem, że za jakiś czas znowu będę nagrywał vlogi. Wyjątkiem jest "Piłka w Koloratce", której kontynuacja trwa.
Pan Bóg pisze człowiekowi różne sytuacje życiowe. Często sie na tym łapie, że nie ogarniam początkowo, o co w tym wszystkim chodzi. Jednak dzięki Bożej pomocy, który podsyła mi na ten czas różnych ludzi, wiem, że sam z tym nie zostaje. Dzięki temu nie przejmujesz się dziwnymi ludźmi, którzy myślą, że ich praca jest najważniejsza, a ty jesteś trybikiem w ich systemie, tylko stwarzasz sobie warunki, aby samemu się rozwijać i jednocześnie, by to co robisz przynosiło tobie i innym radość. Jak to możliwe? Z Panem Bogiem wszystko jest możliwe.
Nie wierzysz? Sam sie przekonaj.
Złoty środek? Stan łaski uświęcającej i otwarte serce
Sukces? Gwarantowany
Tylko pamiętaj! Szatan czeka, aby Cię zaatakować, a ty nie możesz sie przestarszyć, tylko z uśmiechem odpowiedź. "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia".

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tylko proszę się nie denerwować.....

Środowisko ważnym miejscem formacji